Pages

Thursday, June 21, 2012

Get The Bail Fund Ready

by Sac Barb

I'm sending this note from the police station.

I had a little problem at the supermarket earlier today. 

I was at the checkout and the cashier said "strip down, facing me". 

Apparently she was talking about my debit card.

25 comments:

Michael said...

BAMM!

Michael said...

Haha...hahahahaha...ha

thats funny sacBarb!!

Dianne/Denver said...

Oh no---- not again Barb. We r using all our bail money for you. I can see how you got the signal mixed up but you just have to think first before you act. I'll have to take a vote to see if we can use the bail money and hopefully Shirley flies in as she is in charge of it!!!!

Hi Michael. How are you doing today? Is that humidity sneaking in with your heat yet? We are having exceptional hot weather but at last not humid.

Today I go to the dentist---- hoe fun. Tonight going to the play of The Adams Family--the musical. Yesterday I was able to get half price good tickets to Jersey Boys. I saw it once and loved it.

Dianne/Denver said...

What is going on with this blog? Did you all go to another page and not tell Michael and me?

Tina~in_ut said...

Di~ we're all sick....we're all in bed....not together....on the phone...yelling politics...(he's wrong....she's right!) :D

Sackie~ Thanks for the blog today~

Di~ Hope ur dentist appt went well~ My regular appt is on Monday~

Michael~ cute avatar~ (for once!)

Dianne/Denver said...

Tina---his avatar yesterday was cute too!!! My dentist appt did not go as planned. I thought I would be there for 20 min and was there for two hours!!! Not fun

Tina~in_ut said...

Oh yuck Dianne!!!! I hate that!!!!! (and yesterdays avatar!!!)

Just_Lin said...

Michael What a cutie you are today! I hope you are having a good day today. I found a tiny tick on my chest while I was in the shower. Isn't that special. I'll download a pic but it's not nearly as cute as your pic.

Just_Lin said...

SacBarb LOL I don't know about Lynn but I will def NOT be doing that during the sleepover. Besides, we probably don't have enough bail money for all three of us at once.

Just_Lin said...

Dianne You have the worst luck with the dentist. You must have financed a new wing on his office by now.

Just_Lin said...

Tina You mean you get to stay in bed when you're sick? I must be doing something wrong.

Just_Lin said...

Tick of the Day

LOL

Just_Lin said...

I have never seen a tick as small as this and had to remove it with tweezers. Because it is so small, I believe it is a deer tick which can carry Lyme Disease. Here's hoping this one didn't.

Just_Lin said...

Just so it won't be on 13 any more.

Zona said...

BARB: Did that happen to you AGAIN?? :D

MICHAEL: Is that Boo Boo or Yogi? ;)

DI: The Addams Family musical? That sounds cool! I'm glad you get to go out and have some fun after a yucky day at the dentist!

TINA: No yelling! Rest! ;)

J/LIN: ICK!! I'll second your 'here's hoping'!!

Thank you for getting rid of that 13 too.. :)

sacBarb said...

OMG J/L. I thought you were supposed to use a hot match to get a tick out. someone told me that. He put a hot match on the tick's ass and it backed out of his body, then he smashed it. I, too, hope this one didn't carry lime disease.

sacBarb said...

Michael, BAM back at ya.

Dianne, You should have your own room at the dentist.

Tina, YW

Zona, Did you check your spices? BTW, I am not a big fan of Daniel Craig as 007, but thanks for showing us the new trailer. :)

Tina~in_ut said...

Well damn....just woke up....saw that J/L was going to show us the tick on her chest.....SOOOOO disappointed to just see the tick and not her chest!!!!!~

J/L~ I only get to lie in bed after I git home from werk!!! :(

Just_Lin said...

Zona You're welcome. :)

Just_Lin said...

SacBarb I've never tried the match method. This thing was so tiny I would have burned myself. All it takes is a steady, slow pressure of pulling it out and it will let go. It does not want to lose its head, after all. I've removed many from animals in my lifetime and a couple from myself. This one today was just the smallest I've ever seen, way too little to get a good grip on down close to it's head. I was able to grab it with tweezers, pull slowly straight out, and it let go.

Just_Lin said...

Tina You must be sick to be hoping for such cheap thrills.

Zona said...

BARB: LMAO..no..I forgot..but I'm going to do it right NOW!!!! :D

YW!!!! :)

Zona said...

BARB: Ok..done! Btw..what the heck are Mace and Turmeric for? They were ancient!! I threw out about 20 bottles of the oddest things..lol..Thanks for the reminder..you know me well!! :D

Zona said...

Just googled Turmeric..one site says it's a powerful healer that shows promise in treating arthritis..Alzheimer's and obesity..I better go get that one out of the trash.. ;D

Just_Lin said...

25 for marching. :)